Galen uteritt

Red ut på Rocky idag, tillsammans med Natta och Kalle. Visserligen har man blitt aningen starkare av att ha ridit ut på honom ett antal gånger, men fan i det, vad jag var slut när vi kom tillbaka igen. Det gick ju knappt att trava med honom alls. Första galoppsträckan satte han av i full karriär. Det enda jag hörde var suset från vinden i öronen, och "Weeeeee!" från Natta bakom mig, när Kalle bockade. Sen kom vi över 101:an och där var Rocky återigen lite problematisk. Tog slut på mina krafter. På fältet på vägen tillbaka sa det Tjo! och iväg for vi. Men det vart jäkla skoj i alla fall :)

Igår ringde de från Interpool och frågade om jag var intresserad av att jobba. Klart jag är, men jag måste först och främst veta om det blir på fulltid eller ej, annars är det inte lönt. Som jag fattade det skulle jag först prova, var det sen så att jag kunde stanna kvar, så skulle han bekosta en utbildning så jag skulle få certifikat å servera sprit, och grejer. Det är ett jobb som jag tror jag hade varit stormförtjust i. Dock det enda negativa; ens utgångar blir begränsade eftersom det är kväll/helgjobb, och den man så småningom blir tillsammans med kommer man typ aldrig träffa :o Men fan vet om detta inte är en erfarenhet man ändå vill ha :o

Nu ska jag väl ta mig en dusch. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0