Galenskap

Jag blir fanimig snart helt jäkla galen på mor min. Hon är ta mig fan makalös. Så fort det inte ligger i hennes intresse så slutar hon lyssna på vad som sägs. Så fort det inte är tillräckligt intressant, eller hon inte vill ha nåt att göra med det, eller anstränga sig bara a tiny bit, så stänger hon av helt. Det är fullkomligt värdelöst att ens försöka kommunicera med fanskapet, och jag blir vansinnig. Envisa jävla förbannade människa, ARGH!

Hunden driver mig till vansinne han också, men han kan inte hjälpa det. Han har alla nerver på utsidan och är jätteorolig av sig. Gillar inte pipande grejer (förutom sina leksaker) eller smällar och dylikt. Nu är det ju som så att hälften av alla våra förbannade maskiner i köket ger pipande ljud ifrån sig när de är färdiga, vilket resulterar i att hundfan springer å pissar i närmsta säng. Det är i samband med dessa incidenter, och förslagen jag kommer med, som mor stänger av helt. Det är ju trots allt inte hennes hund, hon ska inte ha något med honom att göra, eller ta något som helst ansvar för honom. Vad hon däremot KAN göra, är att förstöra det jag har uppfostrat min hund, så som jag har gjort som JAG vill ha honom. Det har hon däremot inga som helst problem med att gå emot. Inte det minsta lilla nä.

Ridning idag, hade Tindra. Underbara lutande stora kluns. Hon snubblade ett antal gånger, ena gången höllt hon på att landa på knäna. Ridningen gick väl helt okej. Inte så himla rolig lektion bara, men det brukar det inte vara när vi har Kestola. Tyvärr.

Jobb imorgon, det kan suga min röv. Är så kluven för vad jag ska göra.. Och nu har det blivit så kallt att min kära hud protesterar. Utöver det normalt torra, så får jag jättetorra fläckar överallt, som påminner om eksem. Det är det ju dock inte, utan det är bara jävligt torrt.

Asch.. får se hur pass aktiv man blir här nu då :p Ska lägga mig å läsa lite nu hade jag tänkt, innan jag slocknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0