Ryggproblem

Ja, det är ju så himla nice att redan ha ont i ryggen när man knappt ens nått halvvägs till medelålders :( Den enda sittande position som tar bort smärtan är när man sitter givakt typ, och det orkar jag inte göra för länge för så stark är inte ryggen :( Lägger jag mig i sängen så somnar jag inom fem minuter.
En vettig sänglampa klättrar högre på listan för inköp. Fast jag har ju redan en, men den har hamnat nånstans i garaget.. upp på väggen skulle den ju :( Försöker ta tag i mitt läsande igen, det är faktiskt ett himla trevligt sätt att fördriva tiden på :) Och det finns ju så många bra böcker!
Detta är boken jag läser just nu, superbra är den :D



Arh. jag ska sluta nörda mig, kanske spela lite, eller kela med hunden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0