Suck

Alltså.. meningen är ju att jag ska bli av med en jäkla massa kilon till sommaren. Så fort jag satte igång och jobba så åkte några kilon, och då var det utan ansträngning. Om jag sen bara kunde se till å anstränga mig också, så hade det jävlar i det gått undan. Sara, du å jag på friskis inom kort tack :p

Aa.. saker å ting är komplicerade. Men vad vore livet utan det? Förbannat tråkigt, och sååååå mycket lättare antagligen.

En sista minuten i sommar hade suttit fint, jag å Sara. Och fler kanske, om nån vill?

Är jäkla trött. Fick beröm av Chefen idag att jag gjort bra ifrån mig, tjoho! Jag är så jäkla duktig :D Och imorgon får man träffa tandlöse-Helge igen, han är snäll :p Och dobermannen Emma som inte gillar dammsugaren :(

Nu ska jag ta mig en tupplur innan jag ska iväg till stallet och pyssla om Rocky, och skvallra med Madde ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0