Att älska som en porrstjärna

Jag kom ju över Jenna Jamesons bok Att älska som en porrstjärna, i bokhandeln förra veckan. Jag började läsa på den häromdagen, och jag ser att jag plöjer igenom boken. Den är tjock så det tar ett litet tag att läsa den, och jag försöker att inte läsa så mycket åt gången bara för att den ska vara längre, men när jag väl sätter igång att läsa så är det svårt att sluta. Den är bra som fasen, och jag rekommenderar er verkligen att läsa den. Den är sorglig, grov, glad och ledsam. Och det är verkligen ingen cencur på språket :o

Annars då? Jag trodde att det var fredag idag och stressade upp mig över en quizz som jag trodde jag skulle göra idag. Då kan jag alltså ta det lugnt även denna dag
Kanske skulle ta och kilar iväg och köpa lite bullar, är så förbannat hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0