Att det ska behöva vara så klyddigt

Min dator finns inte att köpa någonstans, den har slutat tillverkas. Försäkringsbolaget lämnar inte ut ersättning, utan det blir den ny likvärdig dator som gäller. Gubben på Siba sa att det fanns en LG som de kunde beställa till mig, och när jag googlade den blev jag i alla fall inte besviken. Tyckte den var rätt cool ändå faktiskt :) Vi får se hur det blir med det. Jag är som en jäkla unge på julafton, kan inte hålla mig i en dag utan vill ha det NU NU NU!

Annars är det grisigt varmt och luften är helt kvav, vilket ger mig en härligt tryckande känsla i hela huvudet. Not. Kunde varit skönt med lite åska, och sen fint väder igen.

Ska jag åka iväg till Siba igen tro..? Hmhm..


Kommentarer
Postat av: Melinda

SIBA suger fett, man handlar inte där! Dålig jävla service och personal, efter händelsen med min kamera - NO MORE!!

2009-06-30 @ 17:41:53
Postat av: Andrea

Jo, jag har märkt den dåliga kvalitén på servicen och personalen. För ett kort ögonblick glömde jag det och köpte min dator där, and look at me now!

Vilken jävla dator får du för 3.100:-? En ful, svart HP eller vad det var. Hade jag velat ha en ful, svart HP hade jag köpt det från början. Meh :(

2009-06-30 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0