Det finns bra köp, och det finns dåliga köp

Igår åkte vi i ett dålig köp. Tack vare detta köp, kom jag inte i säng förrän 03.30 inatt. Upp kom jag, hjärtat ligger fortfarande som en döing i sängen och vägrar ta något ansvar. Suck.

Jag vet inte riktigt vad det är med mig.. jag känner mig alltid hungrig, blir liksom aldrig nöjd. Om det har att göra med den dagen  då jag inte fick i mig någon vettig mat över huvud taget, eller om det har med något annat att göra, vet jag inte. Jag är så äckligt sugen på kladdkaka att det knappt är sant, men om jag ställer mig och bakar en så kommer jag att kränga 80% av den på egen hand. Körsbär drömmer jag om,  universums godaste frukt. Arhhh...

It goes without saying, att jag är dödshungrig :p
Nu ska jag kolla på 2½ men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0