En annan rosa skönhet, och piskande i Helsingborg

Igår när jag kom hem, låg det ett litet brev på mattan. Jag öppnade det och det var från försäkringsbolaget, de skrev att min dator var utdömd, att lcd-skärmen inte gick att få tag i, eller något sådant. Jag får i alla fall hämta ut en ny dator från Siba, vilket jag ska göra idag. Ska dock fråga om det går att få tillbaka den gamla, då hårddisken innehåller skolarbeten som jag gärna vill ha, bland annat. Det går ju att koppla datorn till tv:n, så jag kan få tag på sakerna på det sättet. Eller jag tror att den går att koppla till tv:n i alla fall :s



Tosselilla blev uppskjutet till nästa helg istället, vilket inte gör så mycket. Ingen kunde i helgen, och det är roligare att åka fler än att bara åka två stycken.

Igår var i då i Helsingborg. "Nya" bilen går fortfarande inte riktigt som den ska, men den gick i alla fall, till skillnad från förra helgen. Även denna ser lite risig ut, så folk skrattar och är överlägsna inför varje race. Igår t.ex, den nyaste modellen Mercedes AMG.. det är snabba bilar. Killen och hans tjej flinade gott när hjärtat frågade om de skulle prova. Överlägsna blickar och ett "Okej". Vi startar, innan killen ens har fått i tvåan, så är vi redan borta, och längre kommer vi. Med andra ord fick han fett med pisk. Efteråt tittade han inte ens åt vårt håll, och man såg inte till honom längre. Förmodligen åkte han hem och grät över spillda pengar på en "snabb" bil. Tittar ni på blocket idag kanske ni hittar den till salu, förmodligen någonstans i Skåne. Champagne-färgad har jag för mig :p Haha.
Förra veckan kom det en Ferrari, så jävla vacker! Jag fick dock inte fota den, hjärtats lillebror tyckte jag var pinsam :(

Idag vet jag inte vad som händer, annat än att jag ska hämta min dator, ih! Inte för att det är Min min, men jag har saknat den i alla fall, och jag ska nog kunna göra den personlig på nolltid!

För övrigt önskar jag att jag hade två toaletter. min mage fungerar inte riktigt som den ska på morgonen och hjärtat springer in på toa så fort han vaknar, och ockuperar den i över en timme. Föreställ er panikkänslan man får när man så desperat måste gå på toa men inte har möjligheten! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0