Höst?

Alltså, om man befinner sig utomhus lite snabbt så kan man faktiskt ställa sig frågan om vi hoppade över sommaren och gick direkt till hösten istället! Det är ruggigt och kallt ute, inte ens luften skvallrar om att det skulle vara sommar i närheten? Annars brukar ju luften vara rätt så mild vid den här tiden, men inte idag inte :s

Mitt hjärta klarar inte av stress särskilt bra. Då menar jag inte hjärtat som sitter i mig, utan han som springer runt i mitt liv. Han blir som värsta monstret och skriker åt allt och alla hela tiden. Väldigt otrevligt. Dock är han väldigt medveten om detta, så när man ser lite exta liten och sårad ut, med puppyeyes och ledsen mun, så dröjer det inte länge innan ett "Förlåt" dyker upp.

Sitter fortfarande och läser Jenna Jameson's bok, det är intressant att läsa om hur folk har levt.

Igår träffade jag och Lilleman Jenny, som är intresserad av att köpa honom. Har ju lite separationsångest, men vi kan se honom ändå, och passa honom vid tillfällen hon behöver hjälp och så. Lilleman skötte sig faktiskt, skällde inte på henne eller sådär. Han pratade dock med henne en del, och försökte sätta på henne, men det är ju sådant som lätt går att förtränga :p

Får se vad kvällen har att erbjuda, fram tills senare ska jag ta och läsa lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0