Jag drömmer fortfarande..

Jag drömmer fortfarande om ett litet hus med en fin trädgård och en pool. Det behöver ju inte direkt vara den lyxigaste poolen, då de kostar så förbannat att hålla rent med klor och grejer, utan jag tänker mig en sådan man kan köpa i något bra varuhus, som ändå är tillräckligt stor för att man ska kunna plaska omkring i den. Då kan man varva solande och badande, och man slipper allt jobbigt folk på stranden.

Jag drömmer om att starta eget. Jag har några funderingar, men frågan är hur lönsamt det är, och om det är en idé som kan gå runt eller inte. Det finns eventuellt ett projekt på gång, men det känns än sålänge bara som spekulationer. Det projektet innebär även en flytt, och då vill jag ha ett riktigt boende och inte något hem/arbetsplats-kombinerat tjafs.

Jag drömmer om att ha en häst att pyssla med. Jag har hittat en tjej som behöver lite hjälp, det kostar inte så mycket i månaden, och hästen står inte på ett stort ställe. En lagom stor liten gård.

Jag drömmer fortfarande om min man. Han väcker fortfarande fjärilarna inom mig, till liv, han får mig fortfarande att skratta, gråta, skrika och älska. Återigen jämför jag med hur alla andra förhållanden har varit, och alla andra gånger har jag tröttnat för längesedan. Jag är fortfarande lika nyförälskad som jag kände mig den där första dagen. Det har varit fjärilar sen långt innan det ens blev vi, and I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0