Jag glömde ju berätta en sak

Jag skaffade mig ett jobb igår. En kille som hjärtat känner, kom in igår och de började snacka lite sådär, och så kom det fram att killen visste en som behövde anställa fler. "Vill du städa igen?" frågade hjärtat, varpå jag svarade "Jag gör vad som helst för att sluta vara fattig" och så ringde killen upp henne och vi snackade. Börjar på fredag 8.30, arh! Jag hatar morgnar, min mage vill verkligen inte fungera då!
Hon hade en häst också, som hon ville ha hjälp med :o Fast det är nog lite för långt från mig för att det ska vara värt det. Då är den andra tjejen och hennes häst, ett lämpligare val.

Jag försöker övertala hjärtat att vi ska åka och bada ikväll, men han är så himla envis och tråkig! Det måste ju vara perfekt i vattnet nu, solen har värmt upp det i flera dagar, plus hela dagen idag. Förra årets kvällsdopp var perfa, till och med för en badkruka som mig. Jag ska försöka lite till :)

Okej, det var allt för denna gång! Until next time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0