Lite allt möjligt

Jag har nu läst färdigt Att älska som en porrstjärna, och jag är nöjd. Den var värd sitt lilla pris och alla 570-nånting sidor. Det gick fort att läsa ut den, och som vanligt när jag läst klart en bok så längtar jag tillbaka. Jag sörjer lite att den redan är färdigläst. Men jag ska inte deppa ihop fö mycket, jag har 3 nya böcker kvar att läsa, och jag hoppas att dom är bra. Sen har jag två nya böcker att införskaffa, av två favoritförfattare. Det blir med andra ord en del läsning, men jag klagar inte :p

För övrigt har jag världens värsta huvudvärk, som jag tror har sin förklaring i en person. Eller så har det helt enkelt att göra med att jag bara har ätit ett mål mat idag, och druckit två små läsk bara. Jävla hälsosam jag är alltså. Kanske skulle ta och trycka i mig lite vindruvor och jordgubbar.. någon riktig mat lär jag väl inte få i mig, mår illa av bara tanken :s Och trösta mig med lite Frasier och försöka låta bli att tänka. Den serien har alltid en förmåga att pigga upp mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0