Megan Fox och konstiga cravings

Om jag hade sett ut som Megan Fox, hade jag fan varit lycklig. Det är en tjusig brud!


Och sen förstår jag inte vad det är med mig och mina cravings jag har, inför min vecka. I alla år har det bara varit choklad och ett katastrofalt humör som har gällt veckan före. Nu på senare tid brukar jag få en förbannad längtan efter ananas. Visst är det nyttigare, och det är himla gott också. Lite jobbigt att stå och skala ananasen, men vad gör man inte för lite gott?
Och vad känner jag nu en längtan efter, tror ni, förutom choklad? Potatis! POTATIS!! Kan ni tänka er? Den fula, smutsiga, gula lilla saken som växer under jorden! Arh! Jag vill riva potatis och steka det, det blir så snuskigt gott. Och bara skiva dom i små bitar och steka dom också. Aningens lite lite torrare bara, eftersom det är en större bit potatis, men ack så gott. Mm.. eller potatisgratäng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0