Min far hade en dröm

Det är titeln på boken jag läser för tillfället, skriven av Barack Obama. So far so good, han skriver bra faktiskt :)
Idag tittade solen, och även värmen fram. Det var visserligen varmt och skönt igår också, men idag känns det bättre. Inte för att jag är ute och njuter av varken solen eller värmen, men det är i alla fall skönt att inte frysa för en gångs skull. Jag avundas de som har stora, fina inglasade balkonger! :(

På onsdag bär det tydligen av till Hässleholm, på en heldags-utflykt. En massa araber, och jag :p Haha, men dom är roliga och snälla allihop, så jag ska inte klaga. Och de små pluttarna - mina favoriter - är också där. När jag var hemma hos hjärtat häromdagen, var hans syster med barnen också där, och minstingen satt i sin barnstol och flörtade med mig, innan han började vinka och le med hela ansiktet. Han är så söt att man blir sjuk!

Och Siba hör av sig med sms hela tiden. "Servicetiden på din produkt har tyvärr blivit förlängd" blablabla, så himla tråkigt! Jag vet inte vad det är som tar sådan tid, men förmodligen har verkstaden fortfarande inte fått hem reservdelen än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0