Rättspsyk avd. 10

Det är här jag ska spendera min 11 veckors praktik i höst, ska bli förbaskat spännande! Och nervöst. Jag kommer säkert gå ner 20kg pga magproblemen som sätter igång vid stress och nervositet. Blö. Men skit i det, det går över efter första dagen. Ih vad spännande! :D

Som sagt var vi ju i Danmark i tisdags. Jag och min stackars höjdskräck fick stå ut de äckliga broarna över Stora och Lilla Bält, och det var inte mysigt ska jag säga. Att åka över Öresundsbron är inte så himla farligt, men det är klart.. tittar man bara in i bilen, eller långt fram så ser man inte hur högt man är. Över Bälten är det dock en annan femma, hjärtat slog som tusan och jag kände mig alldeles snurrig. Och då satt jag och blundade över bägge broarna. Usch.
Jag fick hälsat på min rosa moppe igen i alla fall. Den är så cool att jag får lust att sälja bilen bara för att jag ska kunna ha en sån moped. Den är så fräck!

Tjusig va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0