Repetitionsquizz

Här sitter jag nu och pluggar. Det enda positiva med det är att tiden går fort! Har suttit i två timmar nu, men det känns inte så. Får se hur det går, klarar jag inte den på första försöket så är det bara till att göra om den :)

Vart iväg i Danmark igår, mysigt. Dock regnade det som tusan och det var kanske inte fullt lika roligt. Åt som vanligt på KFC i Köpenhamn på hemvägen och det var såååå gott! Har ni någonsin dagarna förbi Köpenhamn så kila in på KFC, det ligger precis bredvid Burger King på torget mittemot Tivoli.



Enligt statusen så inväntar verkstaden en reservdel till min lilla rosa laptop, så förhoppningsvis är den klar nästa vecka nångång. Jag saknar den massor, den var verkligen jättesmidig att ha med sig överallt! Denna gråsvarta koloss väger nästan ett ton, känns det som. Hade nästan varit lättare att bära med sig en stationär dator med skärm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0