Sommar. Eller?

Ja, vi är ju som sagt inne på sommarmånaden juni, och vad händer? Luften blir jättekall, även om solen är framme emellanåt. De senaste två (?) nätterna har det regnat, och idag när jag var ute med hundarna så blåste det snuskigt kallt. Jag hade "bara" på mig en stickad polotröja och mjukisar, men den lilla klycklingen i mig frös en hel del ändå.
Haha, jag är nog förresten den enda som sitter på banan på onsdagarna med vinterjacka och tumvantar.

Jag stressade upp mig för quizzen helt i onödan, då jag klarade den galant nu ikväll. Nu återstår en essätenta som ska vara inne före midsommar. Men det är lugna pucks :)

Vill gå till Telia imorgon och prata tv/bredband med dom.. har bara mitt tråkiga utbud av tv-kanaler som ingår i hyran, och det är verkligen inget att hänga i granen..
Aja, ha en fortsatt trevlig kväll, nu bär det av hemåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0