Sommar-skönt

Idag försökte jag sitta lite i solen medans hundarna sprang av sig i rastgården, men det yrde så mycket damm i luften att det bara kändes äckligt. Varför kunde de inte hålla sig på gräs-sidan isället? :o Blev så att jag pratade i telefon istället, och försökte lirka loss Milton ur busken, som han hade snott in sig i. Min lilla underbaring.

I övrigt har det varit fint väder idag, sommarvärme faktiskt! Jag älskar det, och drömmer mig bort till en fin trädgård med en liten pool, och goda frukter. Oh, och en bra bok! Jag kan inte ens nöja mig med min balkong. Jag vet att det är ett förbannat tjatande på mig och balkonger, men det är viktigt. På nästan alla hus man tittar, så är balkongerna rektangel-formade, lite sådär avlånga och helt okej. Och så kommer man till min balkong.. en liten sak med 5 hörn, och merparten av balkongen är parallellt med huset, eller hur man ska säga.. Den är rysligt dåligt planerad, knappt nånting alls får plats där ute. Och så är den som sagt dekorerad med några stänger eller vad det är, som tar bort alla solmöjligheter :(

Imorgon bär det förmodligen av till Skånes Djurpark. Eller ja.. det är väl större chans att det Inte blir av, om jag känner hjärtat rätt. Men en liten flicka kan ju alltid hoppas :) Ska i vilket fall som helst, om det nu blir av, försöka komma ihåg kameran så jag kan ta lite bilder.
Ha det gott!


Hur mysigt ser inte detta ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0