Sommar

Första dagen på sommaren idag, enligt mig. Maj räknar jag som vår, juni är sommar. Och vädret sviker inte, så jävla skönt det är! Igår var det dock lite jobbigt, men jag ska egentligen inte gnälla för mycket, lika bra att passa på och njuta medans solen är här.
Det var lite bökigt att komma underfund med hur jag skulle utnyttja min soliga balkong på bästa sätt, då det som sagt sitter nåt onödigt jävla pynt på räcket som jag inte vet om man kan (eller får) pilla väck.. efter lite om och men och lite ommöblering kom jag på att jag kan ju lägga mig på golvet. Dock hade jag bara en liten fleece-filt så det var inte så skönt med tanke på att det var ett hårt betonggolv under mig. Men det gick, kanske 45 minuter (om ens det) och jag har redan fått färg. Solen tar som fasen nu i början! Min stackars lilla svenne-hud. Ska försöka kasta mig in i ett solarium då och då också. Jag är en konstig människa och blir så förbannat stressad av att ligga på stranden. Det är en annan sak om man är utomlands, för då är det det enda syftet; att ligga på stranden. Att ligga i Malmö, stressar mig bara halvt fördärvad. Alla idioter verkar liksom samlas på ett och samma ställe..


Det gällde att fylla på med vatten i Turkiet, varmt å skönt var det ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0