Lista :p

1. Hur gammal är du om fem år? 29 :(
2. Vem var den sista du träffade? Hjärtat, men om inte han räknas, så var det hans lillebror
3. Hur lång är du? 170
4. Vilken var den senaste film du sett? American Pie 2
5. Vem ringde du senast? Hjärtat
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? *censur*
7. Vad är dagens planer? Köpa nässpray!!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Helst sms, jag övar på att prata i telefon!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I söndags när jag hämtade Milton
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? 10-nångång
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Min säng är underbar!
15. Vilken plats föredrar du minst? Nånstans där man är högt upp :s
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förmodligen med en familj nånstans, kanske i Jönköping? :o Jobbar med att hjälpa folk
17. Vad skrämde dig som barn? Minns inte, men det som skrämmer mig idag är de äckliga jävla clownerna
18. Vem fick dig att skratta senast? Hjärtat
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, jag har inte ens en LP-spelare
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar ftw!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, men det var faktiskt frivilligt! Annars har det bara hänt en gång på bakfyllan
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Det vill jag nog påstå. Med rätt folk i alla fall
27. Vilken är din favoritglass? TipTop och klassikern Piggelin!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Handla lite kläder och en lägenhet. Och skrika av glädje
29. Tycker du om kinamat? Ja!
30. Tycker du om kaffe? Usch nej
31. Vad dricker du till frukost? Jag äter inte frukost, men till mitt första mål mat på dagen blir det te
32. Sover du på någon särskild sida? Höger
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Det bästa som finns!
35. Är du en beroendemänniska? Mjä.. mest av mitt hjärta
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Tyska kunde jag, dagens kunskaper är väl lite rostiga
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder/skor/handväskor
42. Äger du dyra smycken? Jag lägger inte dyra pengar på smycken :o
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En fransk hotdog!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det skulle vara mig själv, jag får mig alltid att skratta
46. Välj ett ärr på din kropp? Välj? Jag har ett i ögonbrynet som jag spräckte när jag var liten, världens mest graciösa unge som jag var!
47. Vad har du för ringsignal? Guru Josh Project - Infinity
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nånstans är det väl sparat. Kanske
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På ÖRS' årsmötesfest -08
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men jag kan kolla om det Finns olja på bilen!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nix
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jenna Jameson Att älska som en porrstjärna. Läser just nu en bok av Barack Obama
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ibland, in my lonesome
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Din Gata
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag krafsar inte!
59. När var du i kyrkan senast? Moster Mariannes begravning. Men det var mer som ett kapell...
60. Vilka personer utmanar du? Whoever :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0