Vart tog sommaren vägen?

Det är ju så typiskt.. Igår läste jag på SMHI:s hemsida, att de första dygnen på juni månad inte har varit så kalla nere i Skåne på 50 år. Vad fasen är det? 1950-nångång snöade det i juni! I Skåne. Världens nya sydpol. Usch, jag längtar efter värme. Även om jag kanske inte direkt ligger och steker mig nånstans, så är det i alla fall skönt att slippa bli blöt (mitt hår blir himla frizzigt av fukt!) och det kan vara skönt att slippa frysa. Och så är det midsommar om en vecka, och vart har sommaren då tagit vägen? Usch och fy.

Jag saknar min lilla dator.. de hade beställt reservdel till den i måndags har jag för mig, och det skulle ta ca 5 arbetsdagar innan de fick den, vilket borde vara idag. Det verkar dock som att jag kanske får vänta hela nästa vecka också, innan jag kan hämta hem min rosa skönhet igen. Den är så smidig! Hatar att dra med mig betongblocket, det väger så himla mycket..

Nähä, om man skulle ta och göra sig klar till att bege sig utåt? Eller kanske en runda med Milton först, sen fixa sig.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0