Busy day

Jaha. Imorse då (vid lunch, för normalt folk), skulle jag mecka med min kära bilradio. När den köptes och sattes in för en vecka sedan så fungerade den inte. "Det är nog din bil det är fel på" trodde lilla mamma. Iaf, det visade sig att det faktiskt var radion det var fel på, så vi åkte till Mobilia, in på Siba och bytte till oss en ny. Tjoho, nu visste vi hur vi skulle göra också, så det tog inte alls lika lång tid att få rätt på den nu. Den funkade i alla fall, och den lyser sådär fräsigt blått. Har bara ljud där bak, men det spelar ingen roll. Huvudsaken är att jag nu kan rocka loss när jag kör bil <3 Nörd som jag är, så har jag bränt soundtracken till One Tree Hill, så jag kan lyssna på det. Lol. Och Fall Out Boy måste jag också bränna för tusan! Attans, jag hinner ju inte.. ska kolla på tv och sova innan det är dags för en veckas piss-jobb.

Halv tre var jag på stallet. Hinner knappt ut ur bilen förrän jag ska köra töserna till McD. Andra gången denna helgen. Sen tillbaka till stallet och lyssna på lite information om Hästgymnasiet som ska starta i Malmö. Kära lilla Örs är en av ridskolorna som de kommer samarbeta med <3 Sen skulle Natta, Adam, Frida, Emma och Mikaela hoppa för Fredrik Spetz. Det var skojigt. Satt å fnissade med Sofie på läktaren, hon tyckte det var mäkta roligt att jag frågade honom vad jag skulle göra om jag inte visste vad ett "koppelräck" var. Himla 08:a kunde väl sagt "räcke". Inte för att jag hade förstått ändå, men då hade någon kunnat visa mig :p

Och i fredags fick jag fett med motion. Följde med Natta och Kalle ut. Det var bara att se till å röra på påkarna för att hålla takten. Men ärligt talat, kaggen måste väck till sommaren så det gjorde mig bara gott. Nu hoppas jag bara att hon hör av sig när hon inte vill rida ut själv, fler gånger. *hint hint* :p

Jag vet fan inte om jag är redo ändå alltså.. men det får tänkas på lite till. Inget stress bara. Och SARA! Vi måste planera lite inför sommaren. Jag behöver fett med sprit, sol och bad i sommar. Vi måste se till att komma iväg nu. Vem vill följa med (till Bulgarien?) ? :O

Aja, måttligt intressant inlägg ^^ Nu ska jag nörda mig till One Tree Hill. Jag älskar mina fjolliga tv-serier <3

Ps. Jag börjar fatta lite hur man redigerar den här jäkla bloggen. HEJA MIG! Får nöja mig med detta för ikväll. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0