Emmaboda

Igår vart det bilträff på Svågertorp. Inte en sådär jättestor samling bilar, men det var trevligt ändå. Jens är så jäkla ball när han berättar grejer, skrattar så jag knappt får luft. Sen åkte vi till industriområdet vid toys r us och så körde de lite där. Hjärtat hade förbannat roligt med sitt körande, kasade runt på gatan skitlätt tack vare sina dubbdäck. Suck.

Den 16e maj åker vi till Emmaboda för att kolla på tävlingar. Tomas skulle vara med å köra också, om de får rätt på hans bil. På riktigt denna gången. Sist hade han kört den i 15 mil innan den gick sönder. Dyrt som fan blev det. Ja, och tydligen sover vi i bilen. Jag bara "wtf!", får sova som en uteliggare och knappt duscha :( Får säkert pissa i skogen också. Argh, och som dom kommer bränna däck alltså, det luktar så himla äckligt.

Ah, såg nyss vad klockan var. Måste göra mig klar och sen åka till optikern. Mitt i rusningstrafik, så jäkla nice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0