Helg och sånt

I fredags vart det mest bara mys. Rätt trevligt faktiskt. Sen i lördags låg jag och sov typ hela dan. Vaknade först vid åtta kanske, eller vad det var, sen skulle han jobba lite så jag sov till tolv. Sen kolla vi på tv, var ute å gick lite sen åkte jag hem. Vid 20 kom han med sina kusiner, då skulle vi till Helsinborg och kolla på streetracing lite grann. Galet många tjusiga bilar. Hittade till och med en som jag ville ha. Han bara "ja men fan, synd att jag nyss sålde min". Haha. Nån nörd i bmw körde drifting tills han small sitt bakdäck sen kunde han ju knappt köra därifrån. Slog gnistor och skit från fälgen. Efter att vi flyttat runt lite, tack vare polisen, så åkte vi hem. Väl i Bunkeflo igen skulle de pilla med kusin-bilen. Åkte i den också innan den gick sönder. Det var skitkul däremot :D Väntade mig att jag skulle pressas bak mer i sätet, men så långt kom vi aldrig innan den havererade.
Ska hjälpa till att bygga ihop hans Eclipse, får till och med välja vilken färg den ska vara. Haha.
Det har i alla fall varit en trevlig helg. Har nog aldrig gått så mycket tillsammans med en människa innan. Eller jo, klart jag har, men aldrig att nån av ex:en har varit så "ska vi gå ut och gå lite?" eller så snälla, eller nånting. Rena rama kapet ju :p

Jobb imorgon, ledig idag. Hoppas ju att jag är ledig på onsdag också men det tvivlar jag på. Skulle börja en ny tjej imorgon som var såååå pålitlig, hon var aaaaldrig sjuk och ställde aaaalltid upp. Nu kommer hon inte :o

Ska väl iväg lite sen igen :)
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0