Helge

Idag skulle jag jobba själv, i typ 3 timmar. Fullkomligt värdelöst men väldigt skönt att slippa tanterna, och för en gångs skull få en kort arbetsdag. När jag är på det ena stället så kommer Helge. Efter mycket tjatter och efter att ha försökt bjuda mig på cola och mackor, så frågade han om jag var lika svårflörtad om han hade bjudit ut mig på middag. Jag bara "nää.. mat måste man väl ha", han bara "...... menar du allvar??" och så var han snabb som tusan med å skriva ner sitt nummer. Haha. Känner mig så fjollig, men det var lite skojigt. Han är söt :p Det är förmodligen bara jag i hela vida världen som tycker det, men skitsamma.

Idag är det ridning igen. En vecka går förbaskat fort. Väljer rätt så långt fram, så jag hoppas på att Tindra går :p

Fortsatt träning med å ha Milton lös även här hemma. Det går faktiskt bra, han är jätteduktig. Men jag gillar ändå inte att där är en massa trafik omkring och sånt.

Jaja, ska ut en runda nu och sen iväg till stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0