Inköp

Ja, alltså.. kom på imorse, när jag låg och mös i sängen, att jag behöver köpa nya sommarskor. De jag har haft de senaste två åren, är underbart sköna och jättefina, men tyvärr lite väl slitna. Finns inte så många ballerinaskor som man ser normal ut i, faktiskt. Sen hittade jag ett par stövletter på scorett som var skiiitfina, men det finns en liten chans att de blir alldeles för varma i sommar.. usch ja, dagens i-landsproblem.

På onsdag ska vi tydligen till landet (?) och supa lite, haha. Skönt med en dag ledigt mitt i veckan. Fast jag är visserligen ledig imorgon också. Tar mig själv ledigt även på tisdag, orkar fan inte med det jävla skitstället. Måste finna lite motivation. Och skicka in ansökningspapper till Eslöv så jag kan börja plugga. På riktigt den här gången.

Var i Helsingborg igår, det var faktiskt inte sådär jäääättemånga bilar. Färjorna kom hela tiden så de fick sluta köra för att släppa fram lastbilar och familjebilar och grejer. De körde med motorcykel och hade skoj. Och hjärtat såg sin favoritbil och blev alldeles till sig. Måste erkänna att den var skitfin. Fast jag såg min lila Honda och stod å dreglade över den hela kvällen.

Ikväll blir det mys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0