Jäkla klåda

Alltså, om man låter det gå för länge mellan sina ben-rakningar, så blir man tusan galen. Nu börjar håren växa ut igen och det kliar satan ta mig. River snart hål på benen för tusan. Jag kan ju också ta och hoppa in i duschen och raka benen, men det är  jag för lat för att göra. Börjar bara frysa då :p

Pratar med mitt (o)kära ex på msn just nu, och jag blir som vanligt sådär (härligt) irriterad, på gränsen till förbannad. Om jag bara kunde få mina tummar loss och åka och hämta mina grejer, så kan jag sudda bort människan ur mitt liv för alltid. Det ska väl ändå kunna gå och kommunicera normalt med folk kan man tycka. Tydligen gör det inte det, så det är för allas bästa om det bara kan få ett ordentligt avslut så fort som möjligt.

Jag är ju ungefär världens mest tråkiga person att ha som sällskap emellanåt. Skulle kolla på Dödligt Vapen igår, och somnade efter halva filmen. Fast det är klart, jag skyller på min rygg :p

Arh, nu sitter jag och väntar på att hjärtat ska komma hem. Börjar bli lite tråkigt här nu tycker jag :( Får väl kolla på lite tv och hoppas att han kommer snart :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0