Lakritspuck

Det var ta mig fan på tiden. Mor lilla hittade dom på sjukhus-området i nån affär. En sån massa reklam om den himla glassen, och sen hittar man den inte nånstans!

Köpte mig en tjusig skinnjacka idag. En svart. Diggar min röda, men det kan vara bra att ha en neutral färg också.

Tror att min lilla voffsing har feber :( Svårt att säga dock, eftersom han far runt som en dåre.

På onsdag är det hoppning. Så jäkla roligt. Blir jag inte klar på jobb i tid så blir jag vansinnig.

Är så himla kluven. Lönt att säga "vi kan väl prata imorgon istället?" när 'imorgon' kommer med tystnad. Inte ett förbannat jävla ord har man hört, och varför ska jag tjata när det var den andra personen som ville prata en annan dag istället? Och hur roligt är det att va med en man måste skämmas för, inför sina vänner? Alltså, skämmas för att man är med den personen. Och fuck you din jävla gris. Fan, jag blir så jävla lack *spit*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0