Linser

Idag fick jag mina linser. Eller ja, ska ha dom på prov och vänja mig i typ två veckor. Men redan nu känns det nice. Det kändes lite knepigt precis i början, att ha en massa tjafs i ögonen.

Mötte far min och Milton när jag kom hem från jobb. De var ute på promenad och Milton blev tokglad och kom farandes i full karriär mot mig. Han är så underbar. Sen gick vi en liten promenad och han fick springa lös. Han var så himla duktig, han jagade bara upp ett par duvor i trädet en gång. Hade honom lös nu ikväll också  men då fick han syn på en kanin. Lite svårare att få honom att stanna kvar då, eftersom kaniner inte flyger upp i träd. Dock hann jag få stopp på honom innan han satte av. Det går ju att ha honom lös men det är inte så  himla roligt med bilar precis på andra sidan muren, eller diverse hundar som skrämmer slag på honom. Men övning ger färdighet :)

Jaha, ska lägga mig och kolla på lite One Tree Hill innan jag slocknar. Blir så förbaskat trött av jobb :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0