Skön helg

Ja, så lång som helgen känns nu, har den inte gjort på evigheter. Åkte till Bunkeflo igår vid sju, gick och lade mig vid tolv eller så. Då hann vi ändå se Rush Hour 3 (igen) och Too fast too furious. Jäkla ambitiöst alltså. Och Milton älskade att springa runt på åkern på kvällspromenaden. Älskade lilla hjärta.
Det var nog ett bra jäkla tag sen man hade å göra med en så snäll människa faktiskt. "Jag kan ju hålla hunden så slipper du, om du nu har ont i ryggen" eller "ja men stanna du här så går jag ut med honom". Det hade ALDRIG inträffat med ett annat fall man hade å göra med innan. Oh, och killen verkar ha FETT med cash, haha. Han köper bilar till höger och vänster, säger att han ska styla min lilla fiesta och att jag inte ska betala nåt. Tack men nej tack. Det känns bara dumt. Är inte en som utnyttjar för snälla människor på det viset.
Hah, och ikväll ska jag åka värsta bilen till Helsingborg och kolla på streetracing. Ska se om jag kan fota bilen utan att bli klassad som idiot. Känner ju faktiskt inte människan som har bilen :o

Jaja. Är hemma nu i ett par timmar sen bär det av igen. Tyvärr är det lite jobb i stallet imorgon, men det är ändå rätt så hemtrevligt. Och förhoppningsvis är jag ledig på måndag :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0