Slutkörd

Jävla stressande det här alltså. Börjar jobba 07-07.30 och är fan inte hemma förrän 18 som tidigast och sen rusa iväg till stallet. Imorgon ska jag upp 05.30 och det är egentligen dags att sova nu, men jag måste varva ner. Igår kom jag till stallet typ 16.45 och vi börja rida 17.00 :o Som tur är så sms:ade jag lousie så jag fick sabino på hoppningen :p Det gjorde inte så mycket ändå, jag valde rätt långt fram oavsett. Jaja.. hoppningen gick väl sådär. Kanske inte på min bästa sida, jag skyller på stressen. Och andra tråkmånsar till hästar som bara sprang vid sidan av hela tiden.

Red Rocky idag. Inte så länge men det blev en runda till Hydro och lite galopperande där. Lite svårt att få honom att bara trava men det gick ändå. Hoppade över den lilla stocken som ligger där också, det var skojsigt :)

Jaja.. Och du suger fett. Vad annars kunde man förvänta sig liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0