Accepted

Yes box, socialpsykiatri på distans, and I'm in! Passar mig skitbra med distansform, mest eftersom Felix inte är så stor än och inte kan vara hemma själv. Plus att jag är lite för 'lat' för att ta mig till skolan två dagar i veckan bara. Nu ska jag se om jag kan ta och leta rätt på första kursens lärobok, så slipper jag ju köpa den. En svindyr jävel. Men OJ vad skoj det ska bli! :D Can't wait.
Oh just det ja, måste säga till Carina att det blir en termin till med käre lille Rocky. Kan vara skönt att komma ut i stallet ett par dar i veckan och rensa huvudet från studier.

Tjo vad exalterad jag är nu :D

Kommentarer
Postat av: Lisen

Frän blogg! :D

2008-08-08 @ 16:22:44
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Postat av: andrea

tackar :)

2008-08-11 @ 11:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0