Back to reality

Idag kommer lille Rocky hem igen. Hoppas han har haft det trevligt på semestern :) Sen på onsdag börjar ridningen igen. Eller ja, den har väl börjat idag (?) men Jag börjar på onsdag :p Torsdag är det dags för valpkursen igen. Ska bli kul. Han var så duktig sist. Och jag gör min läxa för fullt ^^ Eller ja.. kontaktövningarna iaf. Ska träna lite på inkallningsmomentet och följsamheten också. Blir väl inte så himla roligt sen när han har blivit stor, och drar i kopplet. Kommer fan flyga som en vante efter honom då. Hjärtats arbetskamrat hade honom under en dag, och den lille hade fått leka med en 4 månaders rottweiler tik, och Felix var redan större än henne. Han fyller 3 månader på torsdag :o

Igår var första Malmöfestival-besöket. Förvånadsvärt lite folk. Visserligen mitt på dagen, men ändå. Träffade lille Måns :p Och så hittade jag min indiantröja :D En röd en, med en varg på. Hittade en dödsfin kofta också, som inte var så himla dyr. Ska se om jag inte kan tjata till mig en sån också :p Antingen det, eller så får jag hålla mig till Svedala marknad eller nåt.

Sitter och kollar på hästhoppningen nu. Man tycker att ryttare på den nivån borde ha en finare ridstil. Ser fan ut som potatissäckar allihop. Förutom britten Ben Mahe eller vafasen han nu hette. Han red tjusigt :)

Funderar igen på att börja läsa lite i min skolbok, men vad jag kommer ihåg från sist, så skulle vi inte läsa alla kaptiel, så det känns onödigt att 'ödsla' tid på något vi ändå inte ska läsa. Bättre att vara bättre på det vi ska läsa :p

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0