Brottning

Sitter och kollar på Men in trees nu. Jag blir så himla avis, det ser så jäääävla mysigt ut så det knappt är sant! Fullt med berg och skog, knappt nåt folk men ändå alldeles hemtrevligt. Så vill jag också bo :( Oh, hus vill jag bo i. Hyra eller köpa spelar inte så stor roll. Eller ja, det gör det ju. Men vill mest känna på hur det är. Sitta där och nörda mig med min lilla skolbok i uterummet eller nåt. Haha :p

Just nu ligger vovvarna i den minsta korgen, och brottas. Den är lagom stor för Milton, än mer perfekt för Felix valp-storlek. För båda två är den rent för liten. Men spelar det nån roll när man har ett mjukt underlag att brottas på? Milton är dödssnäll mot den lille, låter han hålla på och leka och ha sig. Mina små hjärtan <3

Valpkursen börjar imorgon, sen väntar en jävligt fullspäckad helg :o Och nästa vecka börar ridningen igen :D
Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0