Hus, ge mig ett hus!

Ungefär så känner jag. Har ju då hittat mitt drömhus :p I Skurup, inte så jävla långt ifrån civilisationen ändå. Sen hittade jag drömhus nummer två, men det var lite för litet. Dock med en stor jävla tomt till mina små vovvar. Eftersom hjärtat då inte kan ta ansvar för sina grejer, så kan han inte heller ta lån. Eller kan kan han ju, men det är lite komplicerat. Så igår hörde jag att en annan Micke och hans tjej har hyrt hus i Svedala. Perfekt avlägset. Jag letar som en tok efter hus som hyrs ut, på blocket, men hittar fan inga. Antingen finns dom i/runt Kristiandstad och på 'fel' sida av Skåne, eller så är dom kring Helsingborg vilket jag tycker är ok, men inte hjärtat. Och dom som finns i närheten, är kräkdyra. Wtf liksom?

I fredags hade vi lite folk här. Med betoning på lite. Det var jag å Heidi som vart på G, men det humöret förstördes rätt så snabbt, då gubbarna vart väldigt gubbiga och tråkiga. Det var planerat att vi skulle till Malmöfestivalen, men folket kom på sent, och tummarna satt så hårt i arslet att det aldrig blev av. Inte fick jag min thaimat heller :( Kanske på marknaden i Trellehulla i helgen? Men jag tvivlar på det.

Lördag sen, hände nog inte så mycket. Har fan inget minne alltså. Stoffe sms:ade och berättade att han blivit pappa. Lille Anton kom på natten till lördagen.

I söndags hände det återigen ingentin. Stoffe kom på kvällen när han lämnat sjukhuset, snackade lite sen kom Fantastic 4 på tv. Envis som jag var så fick dom vara tysta så jag kunde kolla på filmen :p

Meckade igår. Eller ja, hjärtat och Thomas meckade. Skulle sätta på katalysator på bilen inför besiktningen imorgon. Jag och Robin lekte mest :p
Nu på lördag är det Extreme-helg nere på Malmöbanan. Skånes snabbaste gatbil ska koras och Thomas är alldeles ifrån sig. Hoppas att den går igenom besiktningen imorgon så han får lov att köra, annars gråter han väl. Det kommer bli en jävla massa fart och jag hoppas att vädret är bra.

Arh, och imorgon är det skola! Lite småspännande, men ändå inte. Och min kära mage klarar ju inte av någon press för fem öre, så den ser inte fram emot det. Dock är det bara imorgon och på torsdag, intrduktionsdagar. Får se sen om det blir nån mer dag nästa vecka, eller om det bara är till å kila hem och sätta igång och plugga röven av sig :o

Imorgon fyller lilla mamma år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0