Lödde och polisfritt

Jag undrar jag, vad som hände med polisen igår. Alltid annars när man når Lödde, så är polisen där. Ingen kör, alla står och snackar bara. Igår när vi kom så körde folk, där vart inte en polis så långt ögat kunde nå. Skulle åka Evo dit, men så ringde dom och sa att nåt med bränslepumpen gått sönder, så vi åkte före i vår eightfifty :p  Senare kom dom med rallybilen, körde ett par race och alla vart "wow, den funkar äntligen!" Sen gick nån  jävla säkring till larmet så bilen låste sig, varpå Thomas blev måttligt förbannad och sparkade på bilen = fin buckla i sidan. När vi sen skulle åka hem, fick jag däremot åka i Evon och OH MY GOD!! Den gick utav bara helvete, fy fan vad kul det var. Tänk er hur man trycks bak i en berg - och dalbana, i stupen, ungefär så satt man klistrad mot sätet, fast det gick mycket snabbare. Arh, jag var helt salig. Fy fan vad kul.

Har inte mycket planerat i helgen. Nästa helg däremot, börjar Malmöfestivalen. Den 16:e är det Anderslövs marknad och vi ska dit. Det är även Ferrari-tävlingar i Ring Knutstorp och DIT ska jag. Mina älskade bilar, dom är så jävla fina. Och sen på kvällen är det Vallåkra, massa race i Helsingborg och den 17:e ställer folk ut sina bilar.

Nu ska jag hitt po nå annat :p
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0