M&M's

Fick en stor jäkla påse M&M's av mamma och co när dom varit i Tyskland. Har inte vågat öppna den än, är rädd för att den tar slut alldeles för fort nämligen :p Hjärtat får absolut inte röra den, han bara skyfflar i truten tills det inte är något mer kvar :o Leave a womans chocolate alone! :p

Var ju då i skolan igår. Tog ca 25 minuter att köra dit, i ösregn. Bör ju gå betydligt fortare när man faktiskt kan hålla hastigheten också, utan att oroa sig för vattenplaning. Dagen gick förbannat långsamt. Förstår inte att man kan dra ut på så få saker, så jäkla mycket. Fast rätt mycket av dagen ägnades åt diskussioner, och det blev ett par goda skratt i våra grupper :p Sen vid två-tiden så började jag känna av huvudvärken, vilken bara blev värre och värre för varje minut som gick. In i datasalen och sitta och stirra på en skärm gjorde ju inte saken bättre. Humöret skönk även när jag på bara ett par klick var klar och förstod hela plattformen, och vackert fick sitta och vänta på alla andra nötter som inte verkade förstå nånting. Ungefär som i gymnasiet.. "Nu ska vi lära oss göra undermappar. Ni högerklickar på en mapp...   - öhh.. jag fattar inte..." Nä men så ska man inte säga. Man kan inte rå för sin datorvana helt enkelt.

Det blev till å köra hem mellanfort, vilket var väldigt jobbigt eftersom jag inte ville göra annat än att stänga ögonen eftersom huvudvärken blev mildare då. Hem kom jag, gråtfärdig lade jag mig i sängen, tryckte i mig två alvedon och pussades med Milton. Blev det bättre? Onä, istället blev jag kallsvettig och ville kräkas, och just då vart vi tvugna att kila iväg, efter som lilla mamma fyllde år!! Yes box. God mat blev det, efter ca halva plankan så kände man sig som människa igen med en antydan till huvudvärk bara. Mätt som tusan blev jag, fick beställa in efterrätt också eftersom mamma insisterade. Glassen var alltså kallare än vad den ska vara, gick fan knappt å äta :( Men det var gott iaf, och jag tackar så mycket.

Ikväll blir det valpkurs igen. Har faktiskt inte gjort min läxa denna veckan :p Hade behövt träna lite på inkallningen men jag är så feg och känner mig så dum om man ska stå och hojta "Hit!" och sen rusa iväg. Folk hade fan ringt psyket. Har bara tränat på att lugna ner valpen, vilket behövs. När han har busat för mycket blir han jobbig som fan. Trött är han men ska inte erkänna det. Man håller honom, klappar honom lite på bringan och tjoff! så ligger han helt platt på mage och snarkar gott efter ett par minuter :p

Nu ska jag återgå till att studera (oh vad smart det lät)
Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0