Perfekt väder

Idag är det helt underbart. Vaknade åtta, på med mjukisar och informationsteknik-tröjan jag fick av Päran, ut med dogsen och bara njuter. Det är helt klart i luften, inga som helst problem att andas, det är långt ifrån varmt men ändå så pass att man kan vara ute uta att frysa. Det passar mig perfekt :) Fast det lär väl komma en del regnskurar som det alltid gör, och då är jag nog inte lika glad :p

Ska iväg och vaccinera Felix idag, och så börjar valpkursen på torsdag. Vet fan inte en vart den är :o Får väl köra en runda och se om jag hittar dit. Kan ju vara en bra förutsätting att faktiskt veta vart man ska, så man slipper komma för sent. Hatar sånt :o

Hittade min kära skolbok igår, förmodar att det är samma upplaga vi ska ha nu när vi börjar, så jag funderar på att läsa lite i den. Börjar skolan 27/8, och då fyller även lilla mamma år :D

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0