Pms on a man?

Frågan är ju om det existerar.. om ni inte tror det gör det, så välkomnar jag er hem hit allihopa, för att studera min karl. Jag överdriver nog inte om jag säger att han varit sur och grinig och jävlig den senaste månaden. Går omkring med ett mörkt jävla moln över sig, skriker åt/på mig helt oprovocerat, och när jag sen är sur och jävlig tillbaka (för vem kan hålla humöret uppe under såna omständigheter?), så blir han sur på mig för att han inte förstår att det är han som är orsaken till det hela :o Nu är dessutom Moa här över helgen, och även om hon är go och glad och förtjänar bättre, så tänker jag inte spela nåt jäkla falskspel med fejkade leenden och trevlighet osv. Eller jo såklart gentemot henne, men inte hennes korkade far.

Var och badade i förrgår kväll, typ vid 22. Det var såå mycket skönare i vattnet då, än när vi var där dagen innan, mitt på dan. Lite kanske det spelade in, att det inte var så himla djupt där vi var på kvällen, men skit i vilket, det var najs ändå :) Såklart slog jag i mina små hälar i den jäkla flotten, så nu ser det ut som att någon försökt äta upp mina fötter. Och nåt hemskt hände med mitt knä, antingen när vi badade, eller under natten sen, för igår kunde jag inte gå alls. Fick nästan hoppa fram, på andra benet. Idag är det däremot lite bättre.

Igår vart vi i Skurup för att hjälpa H och T att flytta till sitt nya hus. Eller ja, radhus. Det var inte så stort, men fint som fan. Det gick smidigt och fort och sen fick vi öl å hamburgare när vi var klara. Jag kunde inte bidra till så mycket flytt pga mitt knä. Tack och lov för Henrik och hans lastbil :)

Nu ska jag se om jag orkar sortera ut lite bilder.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0