Späckad helg

I fredags skulle vi inte göra så mycket. Kolla på Red Dragon och ta det lugnt bara. Så ringer dom från Anderslöv; de meckar med bilen inför lördagens tävling. Trodde det skulle ta mindre tid än vad det gjorde, men vi var inte hemma förrän halv ett på natten igen. Eftersom jag är gammal och dassig så gick jag och la mig när vi kom tillbaka för jag var alltför trött.
Vaknade på lördagen, folket kom redan vid 11, och vi var på banan strax efter 12. Thomas vann alla race han körde. Framåt sen eftermiddag körde han mot Redrum Performance-subarun, och han vann. En lide glad Thomas var det efter vinsten. Dock var ju bortförklaringen att den andre 'satsade på en tid så nära 8 sekunder som möjligt' och inte den snabbaste tiden. But of course, det är ju så man gör. Vann gjorde i alla fall Thomas och lördagen vart en lyckad dag.
Idag då körde vi hem Moa rätt tidigt, tack och lov :o Sen har vi lullat runt, kört och letat efter en sladd till videokameran, låtit Milton och Felix leka med Barry. Han lät som en jäkla traktor eller nåt. Senare på kvällen lekte dom med Mix och Minous, då vart Barry helt galen. Skulle på Felix heeeeela tiden och hålla på. Efter hundrade gången lyfte Micke upp Felix i famnen vilket gjorde Barry än mer tossig, så han stod och hoppade och bet efter Felix medans Micke försökte sparka bort honom och Henrik försökte i sin tur få tag i Barry. Det såg jäkla komiskt ut, men hunden är inte helt frisk. Lite tjock är han också :p

Nu ska jag lägga mig och mysa med min man.
Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0