Bye bye julafton

Jag vaknade skitsent på julafton. Eller ja.. först vaknade jag 06, efter att knappt ha fått nån sömn tack vare att den lille inte kunde komma till ro. Anyway, 06 fick jag gå ut med honom. Vid 07 hade jag ännu inte somnat om och tog upp hunden i sängen istället. Väl där fick han ro och sov fram till 11 då det var dags för frukost och sen en kissrunda till. Sen, trött som jag var, gick jag och lade mig igen och vaknade typ vid 13.. Då kom jag på att hundarna inte hade nån mat, så jag fick köra iväg till Mobilia och köpa dom varsin svindyr matpåse. Sen fick jag köra runt Mobilia (latmask!) för att gå in på Ica där jag skulle köpa hushållspapper till eventuella olyckor. Kvart i två var jag hemma igen och var stressad som fan. Hoppa in i duschen och var inte ens halvklar när Mia ringde och sa att dom skulle köra till Bara. Fick stressa ännu mer, kom ner med hundar och julklappar till bilen, såg att jag var tvungen att tanka och körde och gjorde det. Sen hittade jag inte mitt körkort så jag fick köra hem igen och hämta det.
Långt om länge så kom även jag fram till Bara och syster, och där åts det, öppnades julklappar, åts lite till och spelade julklappsspelet. Jag är fedenöjd med mina julklappar! Nu väntar jag bara på tillfälle att inviga mina ugnsformar och min Disney-popcornmaskin :D

Idag har jag legat i sängen hela dagen. Så jävla gott alltså. Det behövdes dock. Hela natten var min mage katastrof. När den väl var tömd så fortsatte den att krampa utav bara fan, kändes som nån högg mig med knivar i magen alltså. Pratade med Mia på eftermiddagen och kom fram till att julegröten var gjord på vanlig mjölk och inte laktosfri.. det är den enda anledningen jag kan komma på, som skulle orsakat det skitet alltså. Fy fan vad ont jag hade.
I alla fall, dagen har verkligen varit slö. Jag var iväg en runda under dagen dock, var tvungen att köpa Proviva och nåt att äta. Det senare gjorde jag på ThaiThai. Lite överskattat tycker jag faktiskt. Tror inte jag har varit där sen gymnasiet eller nåt, och maten smakar fortfarande samma. Not good. Men jag blev i alla fall mätt. Och så smiddes det planer med A, som hade suttit så jävla klockrent alltså. Plus att det hade varit ett jävla äventyr! :o

Jaja.. nu ska jag kolla på lite Gossip Girl. Och kanske leta efter en isskrapa till bilen, då hjärtat har slarvat bort min SKITcoola jag hade innan :( Finns en liten chans att man får leka chaufför senare, och då kan det vara kul om man ser något ockå :o
Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0