Juljul

ALL min julkänsla är borta. Tog ca 2 sekunder. Jag kan inte förstå att det ska vara såhär. Det är som att allt blod försvinner ur huvudet och jag blir alldeles yr. Man känner sig ensammast i världen, och man blir måttligt jävla förbannad.
• Du är ett otroget luder
• Du är ansvarslös
• Du är en djurmisshandlare
• Du bör omyndighetsförklaras och låta någon annan ta hand om dig
Kort sagt vet jag inte mitt eget bästa.

Det är FULLT tillåtet att umgås med personer av motsatt kön även om du inte är singel. Det finns något som heter "Vän" och detta är en jävligt bra sådan. That's it. Ansvarslös nej, möjligtvis impulsiv. And i do think things through, tro det eller ej. Djurmisshandlare? Den som KÄNNER mig kan intyga att jag sätter djur före människor. Hade du gått fram till min karl och sagt "Din sambo misshandlar sin hund" så hade han först gapskrattat dig rätt i fejan, sen hade han golvat dig och frågat vad du är för en dum en jävel och frågat dig "Har du ens träffat min sambo?".

Fy fan vad jag blir lack, och det göder min huvudvärk något enormt. Jävla piss, dra åt helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0