Lucia

Jahapp, så vart dagen här. En liten påminnare om att julen står runt hörnet, och stressar en halvt fördärvad. Jag har kvar en uppgift från förra kursen, att göra färdigt, tack vare att min dator vart på rymmen. Och sen ska jag på nåt vänster försöka komma igång med nuvarande kursens första uppgift, men jag har för tillfället varken motivation eller koncentration till det. Men det ska väl gå, ingenting är omöjligt. Det blir väl som alla andra gånger, allt lossnar dagen  innan det ska vara inlämnat :p

Jag hoppas på sååååå positiva besked på fredag, men jag vågar inte hoppas. Livet har lärt mig att hoppas man, så blir man bara besviken. Därför utgår jag alltid från en negativ punkt, så slipper man ju bli besviken :o Fast i detta fallet kan jag inte låta bli att hoppas lite..

Mhm.. så är det party ikväll. Jag är fortfarande lite kluven till om jag är sugen eller ej, men det brukar vända. Får man bara satt igång lite partymusik, öppnat en liten vuxendricka och börjat pyssla, så brukar man rätt så fort komma i stämning :D Imorgon är det luciashow på stallet också. Dagen blir kanske inte planerad så som det var tänkt från början, men Sissel skulle komma och kolla iaf, det är alltid nåt :)

Försöker få tummarna loss och åka ut till stallet, men de sitter rätt så hårt. Hade tänkt köra förbi Mobilia först och se om jag hittar nåt roligt. Eller om jag kanske ska ta det efter stallet istället.. fast då går man och luktar häst där, och hur trevligt är det? :s Fast, tar jag md ombyte så är väl inte det hela världen.
Aja, intresseklubben antecknar :o

Dags å byta om!
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0