Felix

Det fick bli en Felix istället, det var mer klädsamt. Hämtade hem honom idag, han är så himla söt! :o Ser så härligt klumpig ut när han springer, han är inte alls kaxig eller uppkäftig mot Milton utan han visar sig underlägsen vid de rätta tillfällena. Han har inte varit här så himla länge visserligen, men än har han inte gjort sina behov här inne, yay :D Lika bra att passa på å njuta, för snart ligger det väl en pöl eller en liten korv och lurar i nåt hörn. Oh, och han snarkar ^^

I fredags åkte vi till Dortmund och Loveparade. Körde 13.30 och var framme 01.30. Katastrof. Meningen var att vi skulle köra hela vägen,utan att ta båten Rödby/Puttgarden, för att det skulle gå snabbare. Det gjorde det såklart inte, så på hemvägen bestämde vi oss för att ta båten, och då tog hela resan ca 8 timmar, vilket var meningen att det skulle ta om vi hade kört  hela vägen. Någonstans fick någon allt om bakfoten.
Loveparade satte nytt rekord med 1,6 miljoner människor. Jag klarade av ungefär 3-4 timmar sen gick vi tillbaka till bilen (efter att ha stoppat käk i sig). När resterande människor återgick till paraden, gick jag å lade mig. Sen kom dom vid 19-tiden igen och syskonen bråkade utav bara helvete. Vid 20 gick dom igen och var tillbaka med käk, sen åkte vi hem när det var slut vid midnatt. Det  var ändå jävla roligt fast jag inte vart så mycket på paraden.

Nu ska jag smyga runt i lägenheten, så jag inte väcker junior. Sen måste jag handla hushållspapper så jag har nåt att torka upp behoven med när det väl är dags :p
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0