Grillning i Skurup

Igårkväll bjöds det på grillning i Skurup. Först hem till Heidi och Tobbe, sen skulle vi vidare till Stadsparken. Jag, hjärtat, Rebecca och Danne tog bilen medans de andra gick. Sen när vi står där och väntar på de andra, så kommer Tobbe ut från buskarna och behöver hjälp. Då har de höga jävlarna inne i parken börjat mucka gräl med Thomas, och det tar inte många minuter förrän slagsmålet är i full gång. Katastrof, säger jag bara. Sen försvinner dom in i parken igen till sitt jäkla bihang, och vi klämmer in oss sju stycken i vår lilla kombi. Gott om plats hade det varit, om det inte vart för hundburen i bagaget :p Iaf så for vi iväg till stranden och grillade där. Lite synd att det blev så mörkt bara, såg ju fan knappt vart man hade köttet :o

Nu har grannen lämnat lille vovven ensam hemma igen, han sitter där inne och ylar. Denna gången är balkongen åtminstonde stängt. När en icke fullvuxen Grand Danois står med framtassarna på balkongräcket, blir man lite skraj i brallan :p Tänk sen när han vuxit färdigt för jösse namn. I vilket fall som helst så låter det så himla olyckligt, och lille Milton springer här och blir helt orolig.

Hm.. nu ska jag glo på lite film, eftersom jag är helt genomtråkig och inte orkar göra nåt i den förbannade värmen. Man skulle skaffat sig lite solbränna, men det är alltför varmt, jag orkar verkligen inte. Och stackars vovvar :(
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0