Hot hot

Från ingenstans kom återigen den svenska värmeböljan. Det är ju skönt och så, slippa ha så mycket kläder på sig och allt annat som är jobbigt när det regnar. Men nu är det ju så pass varmt, att vad du än har på dig, så är det för varmt. Efter ca fem ombyten av kläder, så hittade jag nåt som föll mig i smaken, så nu sitter jag mest bara och försöker varva ner ett par grader.

Igår vart vi på landet och kollade på hus (arh!), och det var JÄTTEfint! Verkligen. Lite sådär smågammalt stuk över det, med gamla trägolv och sånt, och rummen var jätteluftiga och ljusa. Dock är det verkligen på landet, alldeles innan man kommer till Skivarp när man kör 101:an. Kvinnan i huset var väldigt positiv till att hyra ut det till oss, och det var ju kul. Thomas och Robin kommer bli innboende, så det blir ett mindre kollektivt boende och jag hoppas det blir av för det hade varit superkul! Fast samtidigt tänker jag "landet....", vafan ska jag där och göra? :o Inget Coop eller IcaMaxi, utan istället en sketen liten närbutik, och alldeles för långt ifrån stan. Men rena rama lyxen för dogsen ju, och det är nästan det viktigaste.

Och appropå hundar så funkar det ännu lite bättre med djuren här hemma nu :) Eller så beror det på värmen. Tycker det är så jäkla synd om dom när det är så varmt. Lilleman är rätt så lugn faktiskt, inget monster eller så, som jag förväntade mig ^^ Men jag försöker trötta ut honom när vi är ute.

Nu ska vi åka och skrota bil, hem till mor och far och sen grilla i skurup.
pusshaj

Kommentarer
Postat av: Familjen Melinda, haha

Du är ju dum i huvudet om du gör dig av med lägenheten :o

2008-07-26 @ 09:19:20
Postat av: andrea

amen hallå, haha :p tack så myket för den :o

2008-07-26 @ 10:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0