Hund-drömmar

Nu är det lite mindre än två veckor tills lilla hunden kommer hem. Jag är så exalterad och så nördig att jag dömmer om den på nätterna. Ser mig själv springa med hunden under armen, ner från tredje våningen och ut på gräset, mitt i natten. Hjärtat börjar bli svartsjuk för att jag inte drömmer om honom, haha :p
Men spännande, det är det. Tiden går alldeles för långsamt..

Annars håller jag mest på och kämpar med mobilen. Jäkla Nokia och finnar som ska göra allt så himla komplicerat, jag fattar inte det riktigt.. Det borde ju bara vara att plugga in kabeln och sen sätta igång och överföra grejer, men icke. Här ska det vara avancerat!

Ja, inget intressant händer i mitt liv för tillfället. Var å bokade minibuss igår så vi har något att åka till Tyskland i. Hoppas att det är fint väder då bara :s
Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0