Jäkla borrande

Ja, det borrades när jag fick ny kyl/frys och spis. Det borrades när elektrikern var här och pillade häromdagen, och nu är det nya nissar här med en köksfläkt. Imorgon kommer de dessutom med en ny vask till badrummet, så de lär väl borra då också. Är så jäkla trött på oväsendet nu, det gör ont i mina stackars små överkänsliga öron :s Men det ska väl bli fint så småningom.
Är ju lagom irriterad på byrå-tjafset också. Varje gång det planeras att åka iväg till IKEA så kommer det nåt annat ivägen, så det har fortfarande inte blivit av.

Jag och Sara har väl satt shopping-rekord nu i dagarna. Jäkla rännande i affärer efter en skinnjacka till henne, men likförbannat kommer vi ut med påsar som innehåller allt annat än en skinnjacka. Haha, och fattig blir man tusan också. Men det handlar ju om kläder.. så jäkla nice alltså. Plus att det ju är rea nu också, så man är ju nästan dum om man inte handlar då :p

På lördag rider vi till Genarp. Egentligen hoppas jag på såhär fint väder då, men det är inte det ultimata vädret att rida i precis. Synd om hästarna som ska ridas i 6 timmar i gassande solsken, blir trötta onödigt tidigt, och säkert törstiga också. Själv sitter man på ryggen och steker, men man blir uttorkad och får då den här härliga skallebanken som man aldrig blir av med. Ska köpa mig en magväska nånstans så jag iaf kan ha lite vatten med mig. Har ju blitt av med min fina barnsliga magväska som jag köpte på BR förra året :p

Anä, och såhär i det fina vädret önskar jag att jag hade en mysig stol eller två, att ha på balkongen.

Hm, kanske finns det tid till IKEA idag.. ska ju hinna med å tvätta också, men det löser sig nog.
Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0