OTH ftw!

Hah, jag har mina ensamma One Tree Hill-marathon här hemma, men det är en bra serie. Känner mig så himla nördig, men vafan :p Ibland behöver man en tillflyktsort. Hehe

Idag är det 1 vecka och 6 dar tills jag hämtar lilleman. Det ska bli så skoj :D Blev erbjuden att köpa en amstaff-valp förra veckan. De var så jäkla söta. En tik å en hane, och de uppförde sig PRECIS så som syskon gör. Milton var bara skämmigt försiktig som vanligt, men det är nog  bara jag som tycker det, alla andra tycker han är hur cool som helst, fast de aldrig kommer tillräckligt nära för å lägga ens ett finger på honom.

Men före hunden är det Love Parade i Tyskland som gäller. Förhoppningsvis får vi hyrt en minibuss, det blir en jäkla massa bilar annars, och knappt nånstans att sova. Försöker finna mig en mp3-spelare som jag kan ha med mig, eftersom min senaste ipod är som bortblåst. Kanske skulle ta och hämta ds:en också, och ta med den. Enda negativa är att man spelar slut batterierna för fort och sen har man ingenstans att ladda den.

Och så kanske det köps en ny bil. IGEN. Men en kombi denna gången, så hundarna har nåt ordentligt att åka i. Den andra hunden blir ju aningen större än Milton, och man får inte plats med hundburar i en vanlig sedan eller en sketen fiesta :p

Jaha.. och nu då? :o
Pusshaj

Kommentarer
Postat av: Sara

Oth wihoo :D

Vi får ha riktigt oth-maraton nån dag ;P

2008-07-09 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0