Så himla okunnig

Öh, att försöka redigera utseendet på sin blogg, på egen hand, är inte lätt. Efter en massa klickande och läsande av koder och skit och mög, så ger jag upp här. Nu har jag iaf en stjärnhimmel som bakgrund, och även lite bling-bling :D Det som borde vara lättast av allt att redigera, bakgrund på inläggen, blir jag fan inte klok på. Det är inte så himla svårt om man bara lägger manken till och läser lite koder, men orka göra det mitt i natten.

Och det som kändes som en början av förkylning, har utvecklats till EN rinnande näsborre. En. Och jag märker inte att den rinner heller, förrän det börjar killa i mustaschen :p Inte så mycket snor precis, men jag är litta täppt. Och ja, jag har full tillåtelse att gnälla! :o

Tog hit Thomas parabol med viasat-paket, men det var inte många kanaler där inte. Just nu är det en italiensk film som går, har bara lyssnat på den och uppfattar bara ett par ord då och då, eftersom jag inte var så överambitiös på italienska-lektionerna i gymnasiet :p Fort som attan pratar dom iaf :o

Ska se om jag orkar kolla på lite tv till.. typ OTH eller Gossip Girl. Ut med dogsen och sen sova.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0